При условие на първоначално плащане от 30% на предварителен договор, изчислихме че трябва да направим сделки за апартаменти на обща стойност от 7.2 млн. евро без ДДС. Разделихме общия оборот от сделки, който целим да постигнем (7.2 млн. евро без ДДС) на средната цена от 1800 евро на кв.м. без ДДС и получихме площта в квадратни метра, която трябва да продадем. Изчислихме средната площ на един апартамент и така превърнахме тази площ в брой апартаменти или брой сделки (48), който трябва да направим за 8 месеца (времевата цел на инвеститора).
Дотук добре, не откриваме топлата вода. Това би трябвало да може всеки инвеститор или всеки брокер да го сметне без проблем. И тук на този етап, всяка агенция за имоти ще обещае, че може да го постигне. Какво са обещанията обаче, без да са подкрепени от данни?
ОБЕЩАНИЕ ПОДКРЕПЕНО С РЕАЛНИ ДАННИ И ПРЕДВИДИМОСТ
Тъй като ние в “Делта 3” събираме ключови данни за търговските дейности, както за цялата компания, така и за всеки брокер / консултант индивидуално, на база на други кампании за сходни проекти на сходни цени в сходен район, можем ясно да видим, че за да постигнем 48 сделки, то трябва да реализираме около 432 срещи с потенциални клиенти (съотношение 9:1).
Какво обаче трябва да се свърши преди това, за да можем да реализираме над 430 срещи? Статистиките ни показва, че са нужни около 37 телефонни разговора за реализация на 1 среща. Много хора ще си кажат: “Ееее…. много бе!”. Не е лесно да постигнеш повече от другите, а това изисква да направим нещо различно от това само да чакаме готовите клиенти да ни се обадят. Искаме да подобрим този показател, но това е друга тема. За конкретния клиент и конкретната цел, ние трябва да проведем общо 16 000 разговора за 8 месеца, това са 2000 разговора на месец, 100 разговора на ден, което означава че ни трябват 5 брокера, които да правят по 20 разговора на ден, за конкретния проект.
Хубаво, ще направим нужните телефонни разговори, но все пак трябва да има на кой да се звъним. Колко лийда (потенциални клиенти) са ни нужни? Статистиките ни показват, че е нужно да направим минимум 4 разговора с един потенциален клиент, за да сме сигурни че правим всичко възможно да стигнем до среща. Сметките показват, че са ни нужни грубо 4000 потенциални клиента с телефонни номера, за да извъртим общо 16.000 обаждания ( по 4 обаждания на клиент). Значи ни трябват по 500 лийда на месец (времевата цел е 8 месеца). Тук вече виждаме колко трябва да инвестираме във Facebook кампании, ще трябва да следим ефективността и всяка седмица да правим нови материали. Постигането на целта на инвеститора е в наш контрол, а не просто обещание!
По методът на обратния инженеринг и когато имаме реални данни за търговския процес, уверено можем да направим оферта, в която инвеститора ще види за какво точно плаща. Ще види също така че не даваме голи обещания, а правим стратегия за постигането на неговите цели. Стратегия и изпълнение, което е в наш контрол.
Не ни се доверявайте просто така, тествайте ни, отворени сме за срещи и разговори, дори да не заработим заедно сега, със сигурност ще получите ценна информация и нови ценни контакти.
Основателите на Делта 3 Риъл Естейт:
Маноел Попов 0877 885 140, Тома Стайков 0877 355 178